helgen.

Fredag ; först skola. Efter det kollade jag runt lite i stan med Ngan. Gick till tåget för att möta nicklas. Sen åkte vi hem till mig. Lagade god lövbiffgryta med ris tillsammans med mamma. Sen kollade vi på tv oxh myste.

Lördag ; Låg länge i sägen och hade mysigt. Sen åke vi in till stan tillsammans med syster. Kollade kläder. Jag köpte en vårjacka på HM. Jag och nicklas gick på bio. " Hur många lingon finns det i världen? " Riktigt bra film, måste ses! Efter filmen Åkte vi hem åt tacopaj och sedan spelade vi monopol med mamma, tända ljus och godis! (y) Kollade på film och sedan sov vi.

Söndag ; Vaknade, myste. Åkte in till stan för att bowla med Marina och John. Gick inet så bar för mig, men om man dock vänder på listan kom jag först (y) :D Käkade pizza och gick en liten runda genom Halmstad stad! Killarna åkte hem vid sex tiden. :/

Tack för den underbara helgen <3

us

jag saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: nicklas din älskling

underbar helg men jag e ju inte rolig att bowla med älskar dim matilda brorhed<33

2011-04-06 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0